Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Sklep Internetowy modeltechnik.eu
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » Gry » Strategiczne » Stronghold : Unhead
Kategorie
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
Tel
12 267 17 57
Godziny działania sklepu
pon.- pt. 10.00 - 17.00
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 2 Gości
 online.
Podróże marzeń
Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń razem z Biurem Podróży

Informacje o produkcie
Stronghold : Unhead
Cena produktu: 87,50 zł
Stronghold : Unhead
Producent PORTAL
Wiek:10 +
Liczba graczy:2
Czas gry:90 - 180 minut
Projektant:Ignacy Trzewiczek
Wydanie:polskie
Instrukcja:polska
Stronghold : Unhead
Stronghold : Unhead
Opis
Linki
Recenzje
Zawartość pudełka
Stronghold : Unhead  - Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy (wymagana jest podstawowa wersja gry).

Dodatek do gry planszowej Stronghold przedstawia nową historię o obleganiu twierdzy. Tym razem pod mury zamczyska podchodzą wojska nieumarłych, wiedzione przez potężnego czarnoksiężnika. Hordy szkieletów wspierane duchami i wampirami próbują złamać obrońców i wedrzeć się do środka zamku.

Tym razem obrońcy nie walczą dla chwały, walka jest brutalna i krwawa, bowiem za żadne skarby nie wolno wpuścić nieumarłych do zamku, gdzie kryje się potężny artefakt. Rozgrywka trwa maksymalnie osiem tur - jeśli w ciągu ośmiu tur nieumarli nie zdołają wedrzeć się do zamku, ich armia rozpada się w pył. Co więcej, z każdą turą czarnoksiężnik dysponuje mniejszą ilością energii magicznej, a w końcowych turach musi wręcz zdobyć ją z różnych źródeł, inaczej bowiem jego armia zacznie się rozpadać…Finalne tury gry to starcie wycieńczonych, poranionych obrońców ze słabnącymi, rozpadającymi się powoli wojskami nieumarłych…

Po stronie Obrońcow pojawiają się Księża, zdolni przepędzać z murów Upiory i Wampiry, dodający swoimi przemowami otuchy żołnierzom i obniżając Poziom Strachu w zamku. U Stolarza powstają balisty miotające potężne kołki, u Kowala powstają potężne krzyże mocowane na bramach, Zwiadowcy wypadają na Przedpola i mordują szkielety - do rąk Obrońcy trafia kilkanaście nowych akcji!

Najeźdźca nie pozostaje mu dłużny, reguły Poziomu Strachu sprawiają, iż przerażeni obrońcy rzucają się z murów, reguły magicznej energii pozwalają Najeźdźcy powoływać do życia kolejne przerażające machiny i stwory, Upiorny smok szturmuje bramę, zaklęcia raz po raz roztaczają terror nad zamkiem. Łącznie do rąk Najeźdźcy trafia 24 nowych akcji!

Dodatek zawiera też cztery nowe budynki dla Obrońcy, a ponadto szereg nowych reguł; reguły strachu, reguły obrad Rady dowódców, reguły Ołtarza śmierci, nowych bohaterów (księża) i inne.

 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
  • plansza Czasu
  • plansza Paniki
  • plansze nowych Budynków
  • 24 karty Zaklęć
  • 12 kart Paniki
  • 12 kart Rady Dowódców
  • karta Wymarszu
  • karta Obozu
  • karta Aktywacji
  • karta Smoczego Fantomu
  • karta Ołtarza Śmierci
  • 3 karty Cmentarzyska
  • 3 karty Bagniska
  • karta Upiornego Powozu
  • karta Przejmującego Zawodzenia
  • karta Upiornego Wiatru
  • 6 kart trafień Kuszy wałowej
  • 9 kart Many
  • 3 żetony Paniki
  • 3 żetony Bębnów
  • 3 żetony Przeklętych Nietoperzy
  • 3 żetony trujących Kotłów
  • 3 żetony Wzmocnienia
  • 3 żetony Totemu
  • 3 żetony Siedliska Strzyg
  • 4 żetony Iluzorycznego Zagrożenia
  • 4 żetony Księdza
  • 3 żetony Kołków
  • 3 żetony Inskrypcji
  • 3 żetony Kuszy wałowej
  • 3 żetony Krzyża
  • 3 żetony Poświęconej ziemi
  • 3 żetony Mgieł
  • żeton Oberwania Chmury
  • 3 żetony Smoczego Fantomu
  • żeton Świętego
  • 3 żetony Kładki
  • 3 żetony Pułapki
  • element modyfikujący wytrzymałość Bramy
  • znacznik Planszy Czasu
  • znacznik Planszy Paniki
  • 20 znaczników Many
Data dodania produktu: 06 stycznia 2012.
Poprzednia strona Produkt 78 z 98
w kategorii Strategiczne
Następna strona
Pozostałe produkty z kategorii Strategiczne
 
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter) Chwilowy brak ceny
Dodatek do gier karcianych 51. Stan oraz Nowa Era.   Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W ... 
 
Innowacje
Innowacje 89,00 zł
Nowość 2012 r. Gra karciana o rozwoju cywilizacji. Innowacje to gra taktyczna, w której stajesz się przywódcą cywilizacji. Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących ... 
 
Neuroshima Hex
Neuroshima Hex Chwilowy brak ceny
Strategiczna gra planszowa.   Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej. Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny ... 
 
Nowa Era
Nowa Era Chwilowy brak ceny
Samodzielny dodatek do gry karcianej 51. Stan. Frakcje urosły w siłę. Ich granice poszerzyły się. Napięcie rośnie z każdym tygodniem. W końcu rozpoczyna się lawina ataków i najazdów, Mutanci ruszają na Nowy Jork, wybucha piekło. ... 
 
51. Stan
51. Stan 69,50 zł
Gra karciana rozgrywająca się w świecie Neuroshimy. Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna ... 
 
Slavika
Slavika 54,00 zł
Nowość 2012 r. Gra karciana o walce z potworami słowiańskiego świata. Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia ... 
 
Flotylla travel
Flotylla travel 16,00 zł
Strategiczna gra planszowa w wersji travel. Znakomita rozrywka podczas podróży. Celem gry jest trafienie i zniszczenie okrętów przeciwnika, rozmieszczonych na plastikowych paletach według wybranego przez siebie układu. Zasady rozrywki ... 
 
Flotylla
Flotylla 25,50 zł
Flotylla to strategiczna gra planszowa. Celem gry jest trafienie i zniszczenie okrętów przeciwnika, rozmieszczonych na plastikowych paletach według wybranego przez siebie układu. Zasady rozrywki są bardzo proste. Każdy z graczy ma ... 
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Darmowa wysyłka
Zamówienia na kwotę powyżej 300,00 zł
Producent
Ostatnio oglądane
Powiadom znajomego
Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
Świat puzzli
  
Świat gier

Recenzje
08 września 2024
1921796 wywołań od 20 czerwca 2010
Copyright © 2012 oscGold