Dodatek do gier karcianych 51. Stan oraz Nowa Era.
Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W między czasie wzmacniają swoją siłe. Dzięki odkryciu potężnego Frozen City zdobywają nowe możliwości, nowe kierunki rozwoju. Zima to ledwo przykrywka, dla ciężkiej pracy, której efektem będzie kolejna wojna…
Zima to dodatek do gier 51. Stan oraz Nowa Era wprowadzający nowe reguły oraz 54 nowe karty. Dodatek został zaprojektowany z myślą o graczach preferujących spokojny, planowy rozwój ponad szaloną agresję.
Rozgrywka w Zimie trwa równo sześć rund w czasie których gracze przygotowują się do wojny, która wybuchnie na wiosnę. W czasie każdej rundy gracze będą mogli wysyłac swoich robotników do Frozen City, specjalnej planszy reprezentującej pobliską metropolię – będą tam mogli wynająć najemników i znaleźć nowych liderów.
Cel gry zmienia się - gry nie wygrywa gracz, który zdobył 33 Punktów Zwycięstwa, to już nie wyścig i określenie, kto pierwszy dopadnie mety - w Zimię wygrywa gracz, który uzyska najwięcej Punktów Zwycięstwa w przeciągu sześciu tur. Masz czas i możliwości, by dokładnie zaplanować rozwój swojej frakcji.
W dodatku Zima pojawia się także nowa Frakcja – Teksas. Ziemie Teksasu są gęsto zaludnione, w każdej turze produkując aż czterech robotników! Co więcej, każdy z kontaktów na swojej karcie kontaktu gracz może użyć dwukrotnie w turze.
Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 51. Stan lub Nowa Era.
|