|
|
|
|
Kategorie
|
|
|
Producenci
|
|
|
Wyszukiwanie
|
|
|
Język
|
|
|
Informacje
|
|
|
Kontakt
|
Godziny działania sklepu pon.- pt. 10.00 - 17.00 |
|
|
Kto jest online
|
Obecnie w sklepie jest
online. |
|
|
Podróże marzeń
|
Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń razem z Biurem Podróży
|
|
|
|
Informacje o produkcie |
|
|
|
| Opis | | Linki | | Recenzje | | Zawartość pudełka |
|
Nowość 2012 r.
Dolina Królów to polska edycja gry planszowej Egizia w której uczestnicy wcielają się w budowniczych ze starożytnego Egiptu, rywalizujących o to, kto zdobędzie większą sławę, konstruując rozmaite budowle na zlecenie faraona (Sfinksa, obelisk, świątynię i piramidę).
Rozgrywka trwa 5 tur. W każdej turze gracze umieszczają swe pionki na planszy wzdłuż brzegów Nilu, uzyskując korzyści uwidocznione na każdym polu. Na prawym brzegu znajdują się stałe pola, na których uczestnicy mogą pozyskać robotników, zwiększyć zdolności kupieckie, wpływać na wylewy rzeki (a w związku z tym na żyzność pól), a także rezerwować sobie prawo do konstrukcji budowli (powstają one dopiero po przeprowadzeniu wszystkich ulokowań). Na lewym brzegu gracze mogą ciągnąć karty, na początku każdej tury rozkładane w sposób losowy na 10 polach. Niektóre z owych kart zachowuje się do końca gry (pola uprawne, kamieniołomy, bóstwa zapewniające wyjątkowe korzyści), podczas gdy inne odrzuca się po wykorzystaniu dawanych przez nie bezpośrednich korzyści.
W grze Egizia w odmienny sposób zastosowano mechanikę lokowania robotników – gracze muszą umieszczać swe pionki wzdłuż biegu Nilu, poruszając się ku północy (od góry do dołu planszy, która widziana jest z perspektywy Morza Śródziemnego). W ten sposób każde ulokowanie nie tylko nie pozwala przeciwnikom wykorzystać tego samego pola (nie licząc budowli, gdzie zawsze dopuszczonych jest kilku graczy), lecz również zmusza uczestnika do umieszczania pionków jedynie na polach znajdujących się poniżej tego, które właśnie zostało zajęte (zauważ, że pionki się umieszcza, ponieważ pracownicy są jednym z występujących w grze zasobów, jak ziarno czy kamienie).
Gdy zakończy się faza lokowania, pracownicy graczy muszą zostać nakarmieni zbożem wyprodukowanym na polach. Produkcja z każdego pola opiera się na wylewach Nilu, więc nie wszystkie pola muszą w każdej turze zapewnić plon. Jeśli uczestnik nie posiada wystarczającej ilości zboża dla wszystkich robotników, musi zakupić je za pomocą punktów zwycięstwa (cena jest korzystniejsza dla graczy o zwiększonych zdolnościach kupieckich, zapisywanych na określonym torze na planszy).
Następnie ze znajdujących się w posiadaniu gracza kamieniołomów pozyskuje się kamienie, wraz z robotnikami wykorzystywane do konstrukcji budowli (jeśli wcześniej zarezerwowano do nich prawa).
Gdy gra się kończy, punkty uzyskane w trakcie rozgrywki (głównie w wyniku konstrukcji budowli) dodawane są do premii otrzymanych za wypełnienie określonych warunków z kart Sfinksa. Zwycięzcą zostaje ten z uczestników, który zdobędzie największą sumę punktów.
Uwaga: W polskiej wersji gry są 2 dodatkowe karty oraz zasady opcjonalne, które do tej pory pojawiały się tylko w pomysłach fanów. |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie. |
|
- 1 duża plansza
- 4 plansze graczy
- 32 statki w 4 kolorach
- 96 znaczników w 4 kolorach
- 16 żetonów robotników w 4 kolorach
- 4 początkowe karty kamieni
- 4 początkowe karty zboża
- 56 kart Nilu
- 29 kart Sfinksa
- 20 żetonów kopaczy
- 4 numerowane żetony kolejności graczy
- 1 pierścień wodny
- 4 żetony skarabeusza
- instrukcja
|
|
|
Data dodania produktu: 29 kwietnia 2012. |
|
|
Pozostałe produkty z kategorii Strategiczne |
|
|
51. Stan: Zima (Winter) |
Chwilowy brak ceny |
Dodatek do gier karcianych 51. Stan oraz Nowa Era.
Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W ... |
|
Innowacje |
89,00 zł |
Nowość 2012 r.
Gra karciana o rozwoju cywilizacji.
Innowacje to gra taktyczna, w której stajesz się przywódcą cywilizacji.
Twoim zadaniem jest rozwijanie swojej cywilizacji poprzez pozyskiwanie innowacji reprezentujących ... |
|
Neuroshima Hex |
Chwilowy brak ceny |
Strategiczna gra planszowa.
Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej.
Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny ... |
|
Nowa Era |
Chwilowy brak ceny |
Samodzielny dodatek do gry karcianej 51. Stan.
Frakcje urosły w siłę. Ich granice poszerzyły się. Napięcie rośnie z każdym tygodniem. W końcu rozpoczyna się lawina ataków i najazdów, Mutanci ruszają na Nowy Jork, wybucha piekło. ... |
|
51. Stan |
69,50 zł |
Gra karciana rozgrywająca się w świecie Neuroshimy.
Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna ... |
|
Slavika |
54,00 zł |
Nowość 2012 r.
Gra karciana o walce z potworami słowiańskiego świata.
Nad słowiańską ziemią zaczął kłaść się mroczny cień. Potężny amulet Slaviki, chroniący do tej pory mieszkańców, od śmierci Księcia ... |
|
Flotylla travel |
16,00 zł |
Strategiczna gra planszowa w wersji travel. Znakomita rozrywka podczas podróży.
Celem gry jest trafienie i zniszczenie okrętów przeciwnika, rozmieszczonych na plastikowych paletach według wybranego przez siebie układu.
Zasady rozrywki ... |
|
Flotylla |
25,50 zł |
Flotylla to strategiczna gra planszowa.
Celem gry jest trafienie i zniszczenie okrętów przeciwnika, rozmieszczonych na plastikowych paletach według wybranego przez siebie układu.
Zasady rozrywki są bardzo proste. Każdy z graczy ma ... |
Koszyk
|
|
|
Logowanie
|
|
|
Darmowa wysyłka
|
Zamówienia na kwotę powyżej 300,00 zł |
|
|
Producent
|
|
|
Ostatnio oglądane
|
|
|
Powiadom znajomego
|
|
|
Świat puzzli
|
|
|
Świat gier
|
|
|
Recenzje
|
|
|
|
|
Copyright © 2012 oscGold |
|