Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Sklep Internetowy modeltechnik.eu
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » PORTAL » 51. Stan: Zima (Winter)
Kategorie
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
Tel
12 267 17 57
Godziny działania sklepu
pon.- pt. 10.00 - 17.00
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 1 Gość
 online.
Podróże marzeń
Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń razem z Biurem Podróży

Informacje o produkcie
51. Stan: Zima (Winter)
Chwilowy brak ceny
51. Stan: Zima (Winter)
Numer katalogowy 26634
Producent PORTAL
Wiek:10 +
Liczba graczy:2 - 5
Czas gry:60- 90 minut
Projektant:Ignacy Trzewiczek
Wydanie:polskie
Instrukcja:polska
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter)
Opis
Linki
Recenzje
Zawartość pudełka
Dodatek do gier karcianych 51. Stan oraz Nowa Era.
 

Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W między czasie wzmacniają swoją siłe. Dzięki odkryciu potężnego Frozen City zdobywają nowe możliwości, nowe kierunki rozwoju. Zima to ledwo przykrywka, dla ciężkiej pracy, której efektem będzie kolejna wojna…

Zima to dodatek do gier 51. Stan oraz Nowa Era wprowadzający nowe reguły oraz 54 nowe karty. Dodatek został zaprojektowany z myślą o graczach preferujących spokojny, planowy rozwój ponad szaloną agresję.

Rozgrywka w Zimie trwa równo sześć rund w czasie których gracze przygotowują się do wojny, która wybuchnie na wiosnę. W czasie każdej rundy gracze będą mogli wysyłac swoich robotników do Frozen City, specjalnej planszy reprezentującej pobliską metropolię – będą tam mogli wynająć najemników i znaleźć nowych liderów.

Cel gry zmienia się - gry nie wygrywa gracz, który zdobył 33 Punktów Zwycięstwa, to już nie wyścig i określenie, kto pierwszy dopadnie mety - w Zimię wygrywa gracz, który uzyska najwięcej Punktów Zwycięstwa w przeciągu sześciu tur. Masz czas i możliwości, by dokładnie zaplanować rozwój swojej frakcji.

W dodatku Zima pojawia się także nowa Frakcja – Teksas. Ziemie Teksasu są gęsto zaludnione, w każdej turze produkując aż czterech robotników! Co więcej, każdy z kontaktów na swojej karcie kontaktu gracz może użyć dwukrotnie w turze.


Uwaga! To nie jest samodzielna gra! Do rozgrywki wymagana jest podstawowa wersja gry: 51. Stan lub Nowa Era.
 

Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
  • 54 karty, w tym:
    • 40 Kart Lokacji
    • 8 Kart Natychmiastowych (w 51.Stanie nazywane Jednorazowymi Kartami Kontaktu)
    • 4 Karty Liderów
    • 1 Karta Frakcji Teksas
    • 1 pusta Karta Lokacji
  • 5 Frakcyjnych Kart Kontaktu
  • 1 dwustronna plansza Frozen City
  • kość produkcji
  • żetony, w tym:
    • 16 żetonów Punktów Zwycięstwa
    • 6 żetonów Przyłączenia
    • 5 żetonów Przebudowy
    • 2 żetony Wyłączonej Produkcji
    • 7 żetonów Frakcji Teksas
  • instrukcja
Data dodania produktu: 21 października 2012.
Poprzednia strona Produkt 7 z 12
firmy PORTAL
Następna strona
Pozostałe produkty producenta PORTAL
 
Neuroshima Hex
Neuroshima Hex Chwilowy brak ceny
Strategiczna gra planszowa.   Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej. Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny ... 
 
Nowa Era
Nowa Era Chwilowy brak ceny
Samodzielny dodatek do gry karcianej 51. Stan. Frakcje urosły w siłę. Ich granice poszerzyły się. Napięcie rośnie z każdym tygodniem. W końcu rozpoczyna się lawina ataków i najazdów, Mutanci ruszają na Nowy Jork, wybucha piekło. ... 
 
51. Stan
51. Stan 69,50 zł
Gra karciana rozgrywająca się w świecie Neuroshimy. Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna ... 
 
Cywilizacja: Poprzez wieki
Cywilizacja: Poprzez wieki Chwilowy brak ceny
Cywilizacja: Poprzez wieki to polska edycja Through the Ages, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek i okupuje aktualnie 5. miejsce w rankingu najlepszych gier na świecie (Board Game Geek) z rewelacyjną średnią ocen na poziomie ... 
 
Konwój
Konwój Chwilowy brak ceny
Nowość 2012 r. Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ... 
 
Zombiaki II: Atak na Moskwę
Zombiaki II: Atak na Moskwę 27,00 zł
Zombiaki powracają - tym razem zza Bugu! Zombiaki II: Atak na Moskwę to sequel najpopularniejszej gry karcianej Portalu, wydanych w 2003 roku Zombiaków. Tym razem akcja gry ma miejsce w Rosji, na ulicach Moskwy zaatakowanej przez przebiegłe ... 
 
Zombiaki
Zombiaki 52,50 zł
Taktyczna gra karciana dla dwóch osób - zombi konta ludzie.   A zatem zaczęło się. Miasto jest atakowane przez hordy zombich. Zajmują kolejne dzielnice i kwartały ulic. Porywają ludzi, zarażają ich i ogarniają władzą ... 
 
The Resistance: Agenci Molocha
The Resistance: Agenci Molocha Chwilowy brak ceny
Agenci Molocha tuż za drzwiami! Żołnierze Posterunku zbierają się na kolejnej naradzie. Trzeba wybrać zespół ludzi, którzy pójdą na misję, zaryzykują życiem w walce z Molochem i pozwolą armii ludzi uzyskać przewagę na froncie. ... 
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Darmowa wysyłka
Zamówienia na kwotę powyżej 300,00 zł
Producent
Ostatnio oglądane
Powiadom znajomego
Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
Świat puzzli
  
Świat gier

Recenzje
16 września 2024
1924979 wywołań od 20 czerwca 2010
Copyright © 2012 oscGold