Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies.
Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce prywatności.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu
Sklep Internetowy modeltechnik.eu
Koszyk
Koszyk: 0 szt. Suma: 0,00 zł
  Katalog » PORTAL » Zombiaki II: Atak na Moskwę
Kategorie
Producenci
Wyszukiwanie
Szukana fraza:
Przedział cenowy:
do
Język
Polski Angielski Niemiecki Rosyjski
Informacje
Kontakt
Tel
12 267 17 57
Godziny działania sklepu
pon.- pt. 10.00 - 17.00
Kto jest online
Obecnie w sklepie jest
 2 Gości
 online.
Podróże marzeń
Zabierz swoje ulubione gry lub puzzle w podróż marzeń razem z Biurem Podróży

Informacje o produkcie
Zombiaki II: Atak na Moskwę
Cena produktu: 27,00 zł
Zombiaki II: Atak na Moskwę
Producent PORTAL
Wiek:8 +
Liczba graczy:2
Czas gry:15 - 30 minut
Projektant:Ignacy Trzewiczek
Wydanie:polskie
Instrukcja:polska
Wymiary pudełka:92 x 67 x 30 mm
Opis
Linki
Recenzje
Zawartość pudełka
Zombiaki powracają - tym razem zza Bugu!

Zombiaki II: Atak na Moskwę to sequel najpopularniejszej gry karcianej Portalu, wydanych w 2003 roku Zombiaków. Tym razem akcja gry ma miejsce w Rosji, na ulicach Moskwy zaatakowanej przez przebiegłe rosyjskie zombiaki pod przywództwem Iwana!

Zombiaki II to gra karciana przeznaczona dla dwóch graczy. Zawiera dwie 40 kartowe talie zawierające wiele nowych kart, takich jak Molotow, Kamaz, czy Zombie Czeczen. Dodano wiele nowych kart planszy (Trabant, Tramwaj, Kamaz, Kable i inne), zaś część z zombiaków posiadła umiejętność skręcania lub biegania.

Na czym to polega?

Gracze siadają naprzeciwko siebie, na dwóch końcach ulicy. Na jednym końcu - cmentarz, z którego wychodzą Zombiaki, na drugim końcu - miasto, ludzie broniący swego mienia, a przede wszystkm życia.

Każdy z graczy dobiera do 5 kart.

Zaczynają Zombii - na swoim końcu ulicy wystawiają swoich zawodników. Ludzie odpowiadają strzałami z pistoletów, granatami czy wysyłając w dół ulicy zdezelowane Kamazy i Trabanty... A Zombiaki idą... w każdej turze kolejny krok... idą, nie zważając na działania ludzi, po własnych poległych towarzyszach, wspomagając się kilkoma mrocznymi chwytami, od których ludzkie serca zamierają z przerażenia. Idą...  dziurawy rurociąg, wysokie napięcie, seria z karabinu maszynowego... Idą...

Aż nastaje karta Świt.

Pytanie, czy Zombiaki zdążą dość do końca ulicy przed Świtem, czy też Ludzie zdołają ich zatrzymać z dala aż do wschodu słońca...

Co się zmieniło?
 

Zmienił się wygląd kart. Najważniejsza to wrzucenie opisu działania karty na samą kartę – w jedynce opis działania kart jest w instrukcji i choć po dwóch, trzech partiach każdy już pamięta działanie, z początku jest to jednak irytujące, że trzeba grać z instrukcją w ręce. Dlatego podjęliśmy decyzję o tym, by działanie karty było na niej podane - tak jak to jest w przypadku kolekcjonerskich gier karcianych.

Druga zmiana w wyglądzie kart to bardzo wyraźne zaznaczenie, które karty są kartami planszy (kładzione na stół), a które są zagrywane z ręki i po wprowadzeniu efektów działania natychmiast odrzucane z gry. Karty zagrywane z ręki mają wyraźną, białą obwódkę, która symbolizuje, że są szczególnym rodzajem kart.

Sama gra wciąż opowiada o desperackiej obronie ludzi przed armią zombich. Zombi napierają do przodu, ludzie się ostrzeliwują – zmiana w samym przebiegu gry jest o tyle wyraźna, że z talii ludzi wyleciała większość kart Strzał (było ich 12!), a w zamian pojawiły się karty planszy służące do obrony, takie jak rozpędzony tramwaj, kamaz, trabant, takich jak kable, czy zasieki. Z drugiej strony zmiana poszła w podobnym kierunku, w kierunku większej zabawy na stole, na planszy – część zombiaków nauczyła się skręcać, by móc omijać przeszkody. Gra więc – choć wciąż będąca prostym, sympatycznym fillerem – nabrała bardziej taktycznego charakteru, ludzie starają się blokować ruch na poszczególnych torach, a zombi próbują omijać przeszkody.

Dwójka zyskała fabularnie – poprzez nadanie wyraźnego settingu (Moskwy) o wiele łatwiej i ciekawiej tworzyło się karty. W talii znajdziecie takie pomysły jak: Karta zastępcza (aluzja do znanych z komuny opakowań zastępczych), Mamka, Kamaz, Trolejbus, KGB, Vodka, Molotow, Kasparow i inne trzymające rosyjski klimat.

Całość, podobnie jak pierwsza część, przepełniona jest klimatem i humorem, zawiera proste reguły pozwalające na ciekawą, taktyczną zabawę.

Nikt jeszcze nie napisał recenzji o tym produkcie.
Napisz recenzję
  • 40 kart talii ludzi
  • 40 kart talii zombiaków
  • 5 kart planszy
  • instrukcja
Data dodania produktu: 02 czerwca 2012.
Poprzednia strona Produkt 8 z 12
firmy PORTAL
Następna strona
Pozostałe produkty producenta PORTAL
 
51. Stan: Zima (Winter)
51. Stan: Zima (Winter) Chwilowy brak ceny
Dodatek do gier karcianych 51. Stan oraz Nowa Era.   Nadeszła zima. Nastało krótkotrwałe zawieszenie broni. Frakcje rozpoczęły przygotowania do kolejnego etapu wojny, zmagań, które rozpoczną się już wkrótce, na wiosnę. W ... 
 
Neuroshima Hex
Neuroshima Hex Chwilowy brak ceny
Strategiczna gra planszowa.   Nowa edycja najbardziej cenionej polskiej gry planszowej. Neuroshima Hex to planszowa gra strategiczna rozgrywająca się w postapokaliptycznym świecie opanowanym przez mutantów i bezwględne maszyny ... 
 
Nowa Era
Nowa Era Chwilowy brak ceny
Samodzielny dodatek do gry karcianej 51. Stan. Frakcje urosły w siłę. Ich granice poszerzyły się. Napięcie rośnie z każdym tygodniem. W końcu rozpoczyna się lawina ataków i najazdów, Mutanci ruszają na Nowy Jork, wybucha piekło. ... 
 
51. Stan
51. Stan 69,50 zł
Gra karciana rozgrywająca się w świecie Neuroshimy. Świat, który znasz przestał istnieć. Nie ma rządu. Nie ma armii. Nie ma cywilizacji. Bunt komputerów, wojna z maszynami, upadek świata ludzi. Stany Zjednoczone upadły na kolana. Wojna ... 
 
Cywilizacja: Poprzez wieki
Cywilizacja: Poprzez wieki Chwilowy brak ceny
Cywilizacja: Poprzez wieki to polska edycja Through the Ages, gry która przebojem wdarła się do świata planszówek i okupuje aktualnie 5. miejsce w rankingu najlepszych gier na świecie (Board Game Geek) z rewelacyjną średnią ocen na poziomie ... 
 
Konwój
Konwój Chwilowy brak ceny
Nowość 2012 r. Konwój maszyn Molocha wyruszył w kierunku Nowego Jorku. Elektroniczny mózg podjął decyzję – rozłożona na wschodnim wybrzeżu metropolia musi zostać zrównana z ziemią. To zakończy opór ludzi i pozwoli ... 
 
Zombiaki
Zombiaki 52,50 zł
Taktyczna gra karciana dla dwóch osób - zombi konta ludzie.   A zatem zaczęło się. Miasto jest atakowane przez hordy zombich. Zajmują kolejne dzielnice i kwartały ulic. Porywają ludzi, zarażają ich i ogarniają władzą ... 
 
The Resistance: Agenci Molocha
The Resistance: Agenci Molocha Chwilowy brak ceny
Agenci Molocha tuż za drzwiami! Żołnierze Posterunku zbierają się na kolejnej naradzie. Trzeba wybrać zespół ludzi, którzy pójdą na misję, zaryzykują życiem w walce z Molochem i pozwolą armii ludzi uzyskać przewagę na froncie. ... 
Koszyk
... jest pusty
Logowanie
Darmowa wysyłka
Zamówienia na kwotę powyżej 300,00 zł
Producent
Ostatnio oglądane
Powiadom znajomego
Powiedz o tym produkcie swoim znajomym
Świat puzzli
  
Świat gier

Recenzje
19 września 2024
1927886 wywołań od 20 czerwca 2010
Copyright © 2012 oscGold